CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS

Thursday, April 16, 2009

- VeMMA @ MEN'S JOURNAL

"Vemma Produk Kesihatan Terbaik” - Men's Journal

Baru-baru ini, sebuah Journal yang tak asing lagi bagi kita iaitu Men's Journal telah melakukan penyelidikan terhadap produk-produk kesihatan dan mendapati produk Vemma adalah yang terbaik, sekaligus mendapat title ” Best Overall Superjuice”. Perbandingan dilakukan dengan 5 lagi produk kesihatan terbaik tetapi Vemma telah menewaskan semuanya.

men's journal

Untuk pengetahuan anda, ujian dan ujikaji ini bukanlah dilakukan oleh pihak Vemma, tetapi pihak ketiga. Jika ianya dilakukan oleh Vemma, sudah tentu terdapat bias. Hasil ujikaji menunjukkan Vemma mempunyai paling banyak “Sky-high vitamin C levels and solid in antioxidants”.

Jika sebelum ini produk Mona Vie dikatakan Super High Vitamin C, ia telah dikalahkan oleh Vemma. Kajian menunjukkan Vemma mempunyai 109% Anti Oksida dan nilai ORAC berbanding Mona Vie.

Untuk lebih jelas, sila download PDF di sini.

perbandingan vemma dengan xango

Kajian juga dijalankan ke atas produk Xango dan mendapati kandungan vitamin di dalam 14 botol Xango menyamai 1 botol Vemma. Lihat/download di sini.

Terbukti produk Vemma sememangnya hebat dan berupaya menyembuhkan pelbagai penyakit kronik seperti kencing manis, darah tinggi, stroke, kanser, sakit buah pinggang dan sebagainya. Untuk melihat testimoni mereka yang telah menggunakan produk Vemma, boleh lihat di bahagian Testimoni.


Jika korang rasa-rasa berminat untuk mendapatkan produk Vemma untuk kesihatan diri dan keluarga korang,jangan malu-malu email kepada vemmabizonline@gmail.com.Memang Terbukti SUPERBBB….

Sumber rujukan: Men's Journal

0 comments: