CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS

Thursday, April 16, 2009

- KEPENTINGAN ULTIMATE PACK

Ok...sekarang saya nk terangkan tentang kepentingan Plan Ultimate Pack ni..
Memang kalo korang tengok besar modal yg perlu dikeluarkan...
tapi jgn risau....korang takkan menyesal kalo pilih Plan Ultimate Pack ni...


Sebelum saya terangkan berkenaan kepentingan Ultimate Package,

mari kita lihat dulu jadual di bawah:

Ramai antara kita hari ini, bila join saja Vemma, akan memilih Single Pack. Maklumlah paling murah..hehe. Termasuklah saya juga. tetapi kita tak tahu, Single pack ada kelemahannya…dan pakej yang paling best adalah Ultimate Pack.

Kenapa? kerana Single pack hanya memberikan anda pendapatan maksimum RM3800 seminggu. Sedangkan Ultimate pack memberikan anda sehingga RM95,000 seminggu.

Jika anda mengambil Single pack, anda hanya mendapat 5 bonus sahaja. tetapi jika anda mengambil Ultimate pack, anda mendapat semua 11 bonus di Vemma.

Apabila kita mula-mula join Vemma, fokuskan pada 3 bonus dahulu iaitu:

1. Fast Bonus / Bonus Penajaan - USD10 Direct downline

2, Bonus Jualan - RM38 Direct Downline

3. Bonus khas - Bergantung kepada berapa jumlah downline yang kita dapat.

Contohnya, anda ambil Single pack dan giler2 buat Vemma. Dan pendapatan anda mencecah RM4000 seminggu. TETAPI anda hanya di bayar sebanyak RM3800 sahaja.Tetapi ingat, bonus MyVemma dan bonus vemmabuilder adalah berlainan.

Mungkin anda berjaya mendapat top place (USD750) dan mendapat income RM3800 dari MyVemma. Jadi, seminggu anda boleh mendapat sehingga USD750 + RM3800 jika anda ambil single pack.

Untuk bonus khas, Vemmabuilder akan bayar menggunakan cek. Vemmabuilder membayar sehingga USD750 seminggu (Top Place - Top Leader macam saya pernah dapat) dan 10 bonus lain MyVemma yang bayar terus ke akaun bank anda.

Jika anda ambil Ultimate Pack, pendapatan anda adalah sehingga RM95,000 seminggu dan anda akan memperolehi 11 bonus di Vemma. Jika anda usaha minggu tu dapat RM15,000, income anda adalah RM15,000. Jika anda berusaha dan income anda pada minggu itu adalah RM50,000 maka anda akan di bayar RM50,000. Kini income anda tidak di sekat lagi.

Yang best jugak…fast bonus pun besar.

Anda lihat kembali pada jadual di atas. Jika anda ambil Single Pack, dan anda berjaya menaja direct downline..anda akan di berikan bonus USD10.

Jika anda mengambil Single Pack, dan berjaya menaja Ultimate Pack..bonus anda untuk fast bonus adalah USD250..banyak tuu.

Lagi banyak jika anda Ultimate, dan anda berjaya menaja Ultimate juga. Anda akan diberikan bonus tajaan (fast bonus) USD400 untuk seorang. Bayangkan jika anda berjaya menaja 5 Ultimate Pack juga… fast bonus anda pada minggu itu adalah USD2000. hoho..banyak tu.. :D

Berapa kali saya perlu ambil Ultimate Pack? Setiap bulan ke?

Eh bukan..hanya sekali seumur hidup. Anda di berikan masa 90 hari selepas menjadi ahli Vemma berbayar untuk upgred kepada Ultimate. Jika anda tidak Ultimate dan melebihi tempoh 90 hari, anda tidak dapat Ultimate selama-lamanya.

Walaupun selepas 90 hari, anda baru nak Ultimate…dan anda membayar sebanyak RM4104 untuk Ultimate, anda tetap di kira Single..dan hanya mendapat 3 bonus sahaja dari setiap tajaan downline anda.Ianya bergantung kepada pakej apakah yang anda ambil di permulaan anda join Vemma. Jika permulaanya Double Pack, maka anda tetap Double Pack walaupun upgred kepada Ultimate selepas 90 hari.

Jika anda Upgred Ultimate, anda dikecualikan mantainance sehingga 24 minggu (6 bulan). Dan jika selepas habis tempoh 6 bulan, walaupun anda hanya mengambil Single pack sahaja…anda tetap di kira Ultimate dan memperolehi 11 bonus dari Vemma.

Menarik bukan? Jom ambil Ultimate… :D Cuba bandingkan…antara 3 bonus dan 11 bonus, mana yang anda mahu?

0 comments: